wtorek, 16 kwietnia 2013

Już kilka razy byłam nominowana, ale i tak serdecznie dziękuję :******
Dziękuję Angeli123 oraz Zuzce S. dzięki wielkie ♥

Regulamin:
Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
Moje odpowiedzi na pytania Angeli123 :
1. Rocznikowo mam 15 lat :)
2.Hmm ulubiony zespół? Bednarek, One Direction.
3. Pies :)
4.Zdecydowałam się pisać bloga ponieważ strasznie 
mi się nudziło w wakacje, ale też dlatego bo chciałam podzielić się z Wami moją wyobraźnią :>
5.Jestem ciekawa czy ten rozdział Wam się spodoba :>
6. Od wakacji tamtego roku :)
7.Słucham muzyki, wchodzę na aska i gram w piłkę nożną :D
8.Jest ich wiele :D
9.Trzy metry nad niebem ;)
10.Mam :D
11. Moi znajomi uważają, że jestem zakręcona ale też wstydliwa.
Często coś gdzieś kładą a później szukam tego po całym domu. Nie mam chłopaka i dobrze mi z tym. 

Moje odpowiedzi na pytania Zuzki S.:
1. Jest ich dużo np. Bez odwrotu( bardzo mądra książka, daje dużo do myślenia)
2.Kok na głowie :P
3. Plastyka chyba i fizyka :)
4.Słucham muzyki, wchodzę na aska i gram w piłkę nożną :D
5. Spójrz wyżej :)
6. Wrocław, Londyn i Gorzów :)
7. Mam bogatą wyobraźnię :P
8.  Luknij wyżej :D
9. Mam ich za dużo żeby tu pisać :)
10. W-f i angol 
11. Pies i koń. :)
Blogi, które nominuję:
1. http://do-you-think-you-are-doing-well.blogspot.com/
2. http://onedirection-the-story.blogspot.com/
3. http://fifi1d.blogspot.com/
4. http://onedirectionwhatmakesyoubeautiful.blogspot.com/
Przepraszam ale jak na razie  nic więcej nie przychodzi mi do głowy także jeśli kogoś pominęłam to przepraszam.
A oto pytania:
1. Masz aska?
2. Od kiedy prowadzisz bloga?
3. Czy możesz polecić mi jakiegoś fajnego bloga?
4. Opisz siebie w 5 słowach :)
5. Masz chłopaka?
6 Gdzie byś chciała pojechać do Wro czy do Warszawy ? 
7. Skąd jesteś?
8. Jak masz na imię ? 
9. Który z chłopaków z 1D ma najładniejszy tyłek ? :D
10. Kiedy nowy rozdział?
11. Podoba Ci się moje opowiadanie/ blog ? :)


Następny rozdział nie wiem kiedy się pojawi ponieważ piszę go już chyba z miesiąc i nie mogę skończyć. Ale myślę, że do niedzieli uda mi się dodać nowy rozdział. Papa, buziaki Skarby :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz